Календарне планування


2017-2018 н.р



       Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2017/2018 навчальному році Переглянути
      Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2017/2018 навчальному році  Переглянути
       Методичні рекомендації щодо викладання  філософсько-світоглядних дисципліни у 2017/2018 н.р.Переглянути

     
У 2017/2018 навчальному році   чинними будуть оновлені  програми для учнів  5 – 9 класів: «Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи», затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

      Програма з історії 5-9 класи Переглянути
      Програма з історії України 5 клас Переглянути
      Програма з історії України 9 клас Переглянути
      Програма з основ правознавства 9 клас  Переглянути

У 2017/2018 навчальному році   чинними будуть  програми  для учнів 10-11 класів:    затверджені наказом Міністерства від 14.07.2016 р. № 826.

      Програма історії України і всесвітньої історії 10-11 кклас (академічний рівень) Переглянути
Програма "Людина і світ"Переглянути
Програма з правознавства 10 клас Переглянути
   


    Перелік програм варіативної складової робочого навчального плану з історії, права та громадянської освіти, рекомендованих до використання 
в загальноосвітніх навчальних закладах 

(Лист Міністерства освіти і науки України від 29.08.2016 № 1/11-11414 ) Переглянути

Пілотний проект концепції базового навчального предмета "Історія України і світ" Переглянути
   2017-2018 н. р.
      Календарне синхронне планування історії України і всесвітньої історії 11 клас (профільний рівень)(Лісова Т. Г.)Переглянути
      Календарне синхронне планування історії України і всесвітньої історії 8 клас(Лісова Т. Г.)Переглянути
      Календарне синхронне планування історії України і всесвітньої історії 9 клас(Лісова Т. Г.)Переглянути
     Календарне  планування історії України 5 клас(Лісова Т. Г.)Переглянути
     Календарне  планування  всесвітньої історії 6 клас(Лісова Т. Г.)Переглянути
     Календарне синхронне планування історії України і всесвітньої історії 11 клас(Лісова Т. Г.) Переглянути

     Календарне синхронне планування історії України і всесвітньої історії 7-8 клас Переглянути
     Календарне синхронне планування історії України і всесвітньої історії 9 клас Переглянути
     Календарне  планування історії України і всесвітньої історії, правознавство, "Людина і світ" 5-11 клас Переглянути
     Календарне планування правознавства 9-10 клас Переглянути



                                            2015-2016 н.р.
 Календарне синхронне планування 7 клас нова програма (Лісова Т. Г.) Переглянути

Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів:
2. Історія україни. 10 – 11 класиРівень стандарту
3. Історія україни. 10 – 11 класиАкадемічний рівень
Історія України. Навчальна програма для 10-11 класів
Всесвітня історія. Навчальна програма для 10-11 класів
Правознавство


4. Історія україни. 10 – 11 класиПрофільний рівень
5 Нова програма Історії Українию Всесвітня історія 5-9 класи


Методичні рекомендації щодо  організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі, про стан та особливості діяльності психологічної служби, а також з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році  листі Міністерства № 1/9-343 від 01.07.2014.

  Переглянути




                   2015-2016 н.р. 
Календарне синхронне планування 7 клас нова програма (Лісова Т. Г.) Переглянути




Календарно – тематичне планування предметів:2015-16  Переглянути
– Історія України. (Вступ до історії). 5 клас ( за програмою 2005 року)
– Історія України. (Вступ до історії). 5 клас ( за програмою 2013 року)
– Історія України. Всесвітня історія. 6 клас (за підручником Всесвітня історія. Історія України. О. І. Пометун, П. В. Мороз, Ю. Б. Малієнко, Київ : Видавничий дім «Освіта». — 256 с. : іл)
– Історія України. Всесвітня історія. 6 клас (за підручником Всесвітня історія. Історія України . О.Г. Бандровський, В.С. Власов. – К. : Генеза, 2014)
– Історія України. 7 клас
– Всесвітня історія. 7 клас
– Історія України. 8 клас
– Всесвітня історія. 8 клас
– Історія України. 9 клас
– Всесвітня історія. 9 клас
– Харківщинознавство. 8,9 класи
– Правознавство. 9 клас
– Вчимося бути громадянами. 8 клас
– Видатні постаті України кінця ХVІІІ- початку ХХ ст. 9 клас

Синхронно-тематичне планування для 5-11 класу

Планування 2012 року для 5 кл.
Календарне планування з історії України
Microsoft Word документ [15.6 KB]
Скачать
Для 5 класу (нова програма)
Календарне планування для 5 класу (2013-
Microsoft Word документ [15.6 KB]
Скачать
Календарне планування згідно нового стандарту
НОВЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ 6 КЛАСУ.d
Microsoft Word документ [138.0 KB]
Скачать
Синхронно-календарне планування дл 7 класу
Календарний план ІСВ та ІУ. 7 клас.doc
Microsoft Word документ [139.5 KB]
Скачать
Синхронно-календарне планування для 8 класу
Календарний план. 8 клас. (новий).doc
Microsoft Word документ [170.5 KB]
Скачать
Синхронно-календарне планування для 9 класу
Календарний план. 9 клас. (новий).doc
Microsoft Word документ [201.0 KB]
Скачать
Синхронно-календарне планування для 11 класу
Календарний план 11 клас.(92 години).doc
Microsoft Word документ [222.0 KB]
Скачать
Синхронно-календарне планування для 11 класу
Календарний план 11 клас. (102 години).d
Microsoft Word документ [355.5 KB]
Скачать
Людина і світ
Календарно-тематичне планування з предме
Microsoft Word документ [51.5 KB]
Методичний портал | Календарне планування. Історія України. Всесвітня історія. 7 клас (нова програма) 2015/2016 н.р.

 

7  клас
Історія України  ( 35 годин, 1 година на тиждень) )

п/п
Дата
Тема уроку
Кількість уроків
Домашнє
завдання
Державні вимоги
до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
1.

ПОВТОРЕННЯ. Історія України в стародавні часи.  
1

Учень/учениця:
• показує на карті територію українських земель у  середні віки;
• характеризує історичний розвиток України у стародавню добу;
• визначає особливості розвитку українських земель доби Середньовіччя;
• називає періодизацію історії України у Середньовіччі;
•  тлумачить поняття «історія стародавнього світу», «історичні джерела».
2

ВСТУП. Історія України в Середні віки. Періодизація. Джерела з історії України.
1

Розділ І. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ–УКРАЇНИ
3

Розселення слов’янських племен на території України.
1

Учень/учениця:
• розпізнає на карті територію розселення слов’янських племен, які проживали на території   Русі-України; напрямки походів київських князів;
• характеризує суспільне життя, господарство, заняття, побут і вірування східних слов’ян; роль міста Києва в утворенні держави східних слов’ян; роль перших князів у становленні Київської держави (Русі-України); літописні джерела про виникнення Києва; основні версії походження назви «Русь»;
• визначає наслідки впливу природно-географічних умов на господарство та спосіб життя східних слов’ян; сутність і наслідки внутрішньої й зовнішньої політики перших князів;
• висловлює судження щодо діяльності Аскольда, Олега, Ігоря, Ольги та Святослава;
• називає роки правління перших князів; версії походження назви «Русь», «Русь–Україна»;
• тлумачить поняття «Велике розселення слов’ян», «князь», «дружина», «літопис», «Русь», «Русь-Україна», «імперія», «полюддя», «данина».
4

Господарство східних слов’ян. Суспільний устрій. Вірування. Сусіди східних слов’ян.
1

5

Утворення Русі-України. Київські князі: Аскольд, Олег, Ігор, Ольга, Святослав.
1

6

Практичне заняття:
«Князь Святослав та його походи».
1

7

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ ІІ. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ–Україна)
наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
8

Внутрішня і зовнішня політика Володимира Великого. Запровадження християнства.
1

Учень/учениця:
• показує на карті територію Київської держави (Русі-України) за правління князів Володимира Святославовича та Ярослава Мудрого;
• характеризує суспільну роль різних верств і станових груп населення Київської держави (Русі - України); розвиток господарства і торгівлі; повсякденне життя мешканців міста і села; найдавніші пам’ятки писемності та умови поширення освіти; роль князівської влади в політичному устрої Русі; відносини Русі - України з європейськими державами;
• визначає ступінь розвитку господарства й торгівлі Русі – України; причини і наслідки запровадження християнства як державної релігії Київської держави (Русі- України);
• висловлює судження та порівнює внутрішню й зовнішню політику Володимира Великого і Ярослава Мудрого; політичний устрій і соціальний розвиток давньоруського та європейського суспільств;
• називає роки правління князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого; рік запровадження християнства як державної релігії;
• тлумачить поняття «християнство», «священик», «митрополит», «монастир», «чернець», «графіті», «мозаїка», «верстви», «бояри», «церковнослов’янська мова», «книжкові мініатюри».
9

Київська держава (Русь- Україна) Ярослава Мудрого. «Руська правда». Міжнародні зв’язки.
1

10

Суспільний устрій. Влада князя. Повсякденне життя. Господарство. Міста. Ремесла. Торгівля.
1

11

Практичне заняття:
 «Християнська релігія і  церква в житті давньоруського (давньоукраїнського)  суспільства» / «Уявна подорож Києвом часів Ярослава Мудрого» (на вибір вчителя).
1

12

Архітектура та монументальний живопис. Писемність та освіта. Українська мова.
1

13

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ ІІІ. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ-Україна)
у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.
14

Правління Ярославовичів. Половці. Любецький з’їзд князів.
1

Учень/учениця:
• показує на карті території князівств часів роздробленості Київської держави (Русі - України) та половецькі землі;
• характеризує становище Київської держави (Русі – України) за правління наступників Ярослава Мудрого; особливості політичного і соціально-економічного життя князівств часів роздробленості; відносини половців із Руссю;
• визначає причини і наслідки князівських усобиць; половецьких набігів; Любецького з’їзду князів,
• висловлює судження про діяльність Ярославичів, Володимира Мономаха, Мстислава Великого, Ярослава Осмомисла;
• називає роки правління князів доби; дату Любецького з’їзду князів; дату першої писемної згадки назви «Україна».
15

Правління Володимира Мономаха та його сина Мстислава Великого.
1

16

Роздробленість Київської держави. Київське, Переяславське та Чернігівське князівства в середині XII – першій половині XIIІ ст. Політичне і соціально-економічне життя.
1

17

Семестрова підсумкова робота
1

18

Галицьке і Волинське князівства в другій половині ХІІ ст. Ярослав Осмомисл.
1

19

Культура Русі–України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.
1

20

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ IV. ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА
21

Утворення Галицько-Волинського князівства. Роман Мстиславович. Боротьба за владу. Данило Романович.
1

Учень/учениця:
• показує на карті територію Галицько-Волинської держави за Романа Мстиславовича і його наступників; території сусідніх держав; напрямки навали монголів;
• характеризує діяльність князів династії Романовичів; особливості монгольського панування на українських землях;
• визначає особливості зовнішньої та внутрішньої політики галицько-волинських правителів;
• висловлює судження про діяльність Романа Мстиславовича, Данила Романовича, Юрія І Львовича; особливості розвитку українського суспільства княжої доби з європейськими країнами;
• називає роки правління найвидатніших галицько-волинських князів; монгольської навали на землі південно-західної Русі;
• тлумачить поняття «орда», «баскак», «ярлик», «улус», «король».

22

Походи монголів на Русь. Встановлення панування Золотої Орди на українських землях.
1

23

Практичне заняття:
«Зовнішня політика Данила Романовича. Коронація»/ «Данило Романович - будівничий Галицько-Волинської держави» (на вибір вчителя).
1

24

Культура Галицько-Волинської держави у другій половині ХІ – ХІІІ ст.
1

25

Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича.
1

26

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ V. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ ВЕЛИКОГО КНЯЗІВСТВА
ЛИТОВСЬКОГО ТА ІНШИХ ДЕРЖАВ (друга половина ХІV – ХV ст.)
27

Статус українських земель у складі Великого князівства Литовського та інших держав. Кревська унія 1385 р. і українські землі. Остаточна ліквідація Волинського та Київського удільних князівств.
1

Учень/учениця:
• показує на карті територію українських земель у складі різних держав; територію Кримського ханства;
• характеризує становище українських земель у складі різних держав; розвиток господарства, торгівлі; державне, суспільне та культурне життя Кримського ханства; побут соціальних верств і етнічних груп та їхню роль у житті тогочасного суспільства; полікультурність українського суспільства;
• визначає причини та наслідки Кревської унії; особливості розвитку міст та магдебурзького права;
• висловлює судження щодо діяльності Любарта Гедиміновича, Володимира Ольгердовича, Хаджі-Герея, Костянтина Острозького, Юрія Дрогобича;
• називає час входження українських земель до складу різних держав; утворення Кримського ханства і його підпорядкування Османській імперії;
• тлумачить поняття: «унія», «українська шляхта», «магнат», «кріпацтво», «невільник», «ясир», «гетьман», «господар», «хан», «султан», «магдебурзьке право», «іконостас»
28

Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства. Гереї. Суспільний устрій та культура ханства.
1

29

Суспільне і церковне життя. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.
1

30

Культура та освіта. Юрій Дрогобич.
1

31

Практичне заняття:
«Етнічний склад населення України. Повсякденне життя».
1

32

Історія рідного краю
1

33

Узагальнення. Тематичний контроль
1

34

Узагальнення до курсу: «Середньовічна історія України та її внесок у загальноєвропейську спадщину».
1

Учень/учениця:
• характеризує основні цивілізаційні здобутки українського суспільства в період Середньовіччя;
• визначає здобутки українського суспільства у ІХ – ХV ст. та його внесок у загальноєвропейську спадщину;
• порівнює процеси і явища європейської та української історії доби Середньовіччя;
• висловлює судження щодо подій, явищ і процесів, які відбувалися в українському суспільстві в часи Середньовіччя;
• називає хронологічні межі середньовічного періоду історії України та його особливості.
35

Семестрова підсумкова робота
1













7  клас
Всесвітня історія  ( 35 годин, 1 година на тиждень) )

п/п
Дата
Тема уроку
Кількість уроків
Домашнє
завдання
Державні вимоги
до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
1.

ПОВТОРЕННЯ. Місце історії Стародавнього світу в історії людства.

ВСТУП. Середньовіччя як період розвитку людства. Періодизація, джерела вивчення.
1

Учень/учениця:
• характеризує основні тенденції політичного й економічного розвитку світу в Середні віки; види джерел з історії Середньовіччя;
• називає основні здобутки стародавніх часів; хронологічні межі та періодизацію Середніх віків, вказує її особливості для різних регіонів світу;
• тлумачить поняття «Середні віки», «раннє Середньовіччя», «Зріле (Високе) Середньовіччя», «осінь Середньовіччя», «варвари».
Розділ І. ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ
2

Велике переселення народів. Утворення «варварських королівств». Франкська держава. Хлодвіг
1

Учень/учениця:
• показує на карті напрями Великого переселення народів, «варварські» королівства, імперію Карла Великого, Візантію, напрями завойовницьких походів арабів, Арабський халіфат; провідні країни Європи і світу;
• характеризує «варварські королівства», Франкську та Візантійську імперії, перші Арабські халіфати; діячів раннього Середньовіччя;
• визначає наслідки Великого переселення народів; розпаду імперії Карла Великого, виникнення ісламу і арабської експансії;
• називає хронологічні межі Великого переселення народів, існування Франкського королівства; Франкської та Візантійської імперій, перших Арабських халіфатів (Омейядів і Аббасидів); дату об’єднання арабів під владою Мухаммада, виникнення ісламу та ісламського літочислення; битв під Пуатьє і Верденського договору;
• тлумачить поняття «Велике переселення народів», «варварське королівство», «Каролінгське відродження», «халіфат», «іслам», «Коран», «арабо-мусульманська цивілізація», «василевс», «імперія».
3

Завоювання Карла Великого. Імперія франків. Розподіл імперії.
1

4

Візантійська імперія доби Юстиніана. Розквіт Візантії за Македонської династії та династії Комнінів. Культура Візантії.
1

5

Природно­географічні умови Аравії. Виникнення ісламу. Мухаммад. Арабські завоювання. Розквіт і занепад перших Халіфатів. Розвиток арабо-мусульманської культури.
1

6

Практичне заняття:
«Вплив Візантії, імперії Карла Великого, перших Арабських халіфатів на становлення Середньовічної Європи».
1

7

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ ІІ. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
8

Зв’язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація.
1

Учень/учениця:
• показує на карті найбільші міста Європи, основні торговельні шляхи Середньовіччя, територію поширення християнства;
• називає основні стани середньовічного суспільства, дату розколу християнської церкви;
• описує середньовічне місто, феодальний замок, селянське житло;
• характеризує основні стани середньовічного суспільства, процес християнізації Європи, основні відмінності між католицизмом і православієм, роль християнської церкви, повсякденне життя і традиції середньовічної людини; середньовічний ремісничий цех.
• визначає причини і наслідки внутрішньої і зовнішньої колонізації Середньовічної Європи; виникнення середньовічних міст; боротьби міст з сеньйорами: формування цехової системи ремісничого виробництва.
• тлумачить поняття «феод», «феодалізм», «васалітет», «феодальна драбина», «цех», «майстер», «підмайстер», «учень», «гільдія», «Ганза», «лихварство», «міська комуна», «внутрішня колонізація», «зовнішня колонізація».
9

Три стани середньовічного суспільства. Феодалізм. Християнізація Європи. Християнська церква раннього Середньовіччя.
1

10

Практичне заняття:
«Замок. Рицарські традиції. Життя селян».
1

11

Середньовічне місто. Ремесло і цехи. Торгівля й гільдії. Міські комуни. Міська культура та повсякденне життя.
1

12

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ III. ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ В Х – ХV ст.
13

Походи вікінгів та їх завоювання.
1

Учень/учениця:
• показує на карті території зазначених держав, напрямки походів вікінгів, Хрестових походів, етапи Реконкісти, місця основних битв Столітньої війни;
• називає хронологічні межі походів вікінгів, нормандського завоювання Англії, Хрестових походів, Реконкісти, утворення королівства Іспанія, Столітньої війни; дати утворення Священної Римської імперії, скликання англійського парламенту, Генеральних штатів у Франції;
• описує походи вікінгів, Перший та Четвертий Хрестові походи, основні битви Столітньої війни, подвиг Жанни Д’Арк;
характеризує Перший та Четвертий Хрестові походи, результати нормандських завоювань, Реконкісти, італійської політики німецьких імператорів; італійські торгівельні республіки; процес становлення станово-представницької монархії;
визначає причини і наслідки Хрестових походів, Столітньої війни; основні напрями діяльності зазначених історичних діячів;
 тлумачить поняття «вікінги», «феодальна роздробленість», «Хрестові походи», «духовно-рицарські ордени», «парламент», «станово-представницька монархія», «кортеси», «Генеральні штати», «сейм», «Реконкіста», «Столітня війна», «Золота булла», «торгівельні республіки».
14

Хрестові походи. Держави хрестоносців. Духовно-рицарські ордени.
1

15

Практичне заняття:
«Наслідки Хрестових походів».
1

16

Середньовічні держави: від роздробленості до станово­представницьких монархій.
1

17

Франція у ХІ – ХV ст. Філіп ІV Красивий. Столітня війна.
1

18

Англія в ХІ – ХV ст. Вільгельм I Завойовник. Генріх ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей». Війна троянд.
1

19

Священна Римська імперія Оттон І. Зовнішня політика германських імператорів. Фрідріх ІІ Штауфен.
1

20

Італійські торговельні республіки (Генуя, Венеція). Реконкіста. Утворення королівства Іспанія. Ізабелль I, Фернандо II.
1

21

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ IV. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ
ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ
22

Наукові і технічні досягнення. Книгодрукування.
1

Учень/учениця:
• показує на карті університетські центри й міста пов’язані з початком Відродження; межі поширення впливу католицької і православної церков;
• називає хронологічні межі поширення романського і готичного стилів, раннього Відродження; час винайдення книгодрукування; дату розколу християнської церкви, «Великої схизми» католицької церкви;
• описує романський і готичний храми; основні технічні досягнення Середньовіччя;
• визначає причини і наслідки виникнення університетів; появу ідей гуманізму і культури Раннього Відродження;
• характеризує вплив церкви на культуру й освіту; технічні досягнення Середньовіччя; діяльність Роджера Бекона, Йоганна Гутенберга, П’єра Абеляра, Данте, Петрарки, Сандро Боттічеллі, Донателло;
• тлумачить поняття «вітраж», «фреска», «скульптура», «університет», «єретик», «інквізиція», «Альбігойські війни», «Раннє Відродження», «гуманізм», «романський стиль», «готичний стиль».
23

Християнська церква в ХІ – ХV cт. Єретики і боротьба з ними.
1

24

Практичне заняття:
«Середньовічні школи та університети. Життя середньовічного студента».
1

25

Архітектура і мистецтво.
1

26

Раннє Відродження й гуманізм.
1

27

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ V. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ в Х – ХV ст.
28

Польське королівство. Казимир ІІІ. Велике князівство Литовське. Угорське королівство. Іштван І. Королівство Чехія. Ян Гус і Гуситські війни.
1

Учень/учениця:
• показує на карті території Польщі, Угорщини, Чехії, Московської держави та Новгородської республіки, Золотої Орди; напрямки походів монголів; територію поширення гуситського руху;
• називає хронологічні межі Гуситських війн, монгольської навали на Східну Європу, підкорення земель Північно-східної Русі Москвою, час правління Івана ІІІ, створення слов’янської абетки; дати утворення Польського, Угорського королівств, Куликовської битви; Грюнвальдської битви;
• описує основні пам’ятки культури Польщі, Великого князівства Литовського, Угорщини, Чехії, Московської держави та Новгороду;
• визначає наслідки золотоординського ярма для країн Східної Європи;
• характеризує діяльність зазначених діячів; значення Грюнвальдської битви для народів Східної Європи;
• тлумачить поняття «гусити», «гуситські війни», «віче», «Новгородська боярська республіка», «ярлик», «боярська дума», «Судебник».
29

Монгольська навала на Русь. Новгородська боярська республіка. Московська держава. Іван ІІІ.
1

30

Практичне заняття: «Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій».
1

Розділ VI. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД
31

Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії.
1

Учень/учениця:
• показує на карті території Індії, Китаю, Османської держави, напрямки завойовницьких походів турків-османів;
• називає дати битви на Косовому полі, утворення Османської держави, падіння Константинополя;
• описує основні пам’ятки культури Індії, Китаю та Османської імперії епохи Середньовіччя;
• характеризує внесок середньовічних Індії, Китаю та Османської імперії у світову спадщину;
• тлумачить поняття «Піднебесна імперія», «касти», «індуїзм», «турки османи», «султан», «яничар».
32

Китай та часів династії Тан. Завоювання Китаю монголами. Династія Мін. Досягнення китайської культури.
1

33

Індія. Касти. Індуїзм. Делійський султанат. Досягнення індійської культури.
1

34

Узагальнення. Тематичний контроль
1

35

Узагальнення до курсу:
«Середні віки в історії людства».
1

Учень/учениця:
• висловлює судження щодо ролі та значення Середніх віків у розвитку європейської цивілізації;
• визначає основні здобутки людства часів Середніх віків.








| 16.09.2014
Складено до підручника Всесвітня історія. Історія України : підруч. для 6-го кл. загальнооосвіт. навч. закл. / О.Г. Бандровський, В.С. Власов. – К. : Генеза, 2014
Далі цікавіше…

Комментариев нет:

Отправить комментарий